غرفه سازی فضای باز

5/5 - (1 امتیاز)

برای غرفه سازی فضای باز توجه به چه نکاتی اهمیت دارد؟ اجرای غرفه سازی فضای باز چقدر هزینه دارد؟

شرکت چادر ساز غرفه سازی فضای باز و همچنین اجاره چادر رویداد را با بهترین تجهیزات و مناسب ترین قیمت ها انجام می دهد.

اگر می خواهید در فضای باز غرفه داشته باشید و یک غرفه بازار راه اندازی کنید، و مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، با ما همراه باشید.

علاوه بر تضمین مجوز و رعایت مقررات مربوطه که توسط مقامات محلی شما تعیین شده است، به عنوان یک معامله گر به تجهیزات مناسب نیاز خواهید داشت و باید بدانید که چه انتظاری دارید. مطمئن شوید که برای انواع آب و هوا با یک غرفه پایدار و کاربردی آماده هستید. ما مهم ‌ترین نکاتی را که باید در یک چک‌ لیست مشخص و واضح در نظر بگیرید، گردآوری کرده‌ایم.

اجرای غرفه فضای باز

برنامه ریزی خوب بسیار مهم است، با یک چک لیست دقیق، هیچ مشکلی در روز بازار نمی تواند پیش بیاید و می توانید روی ملاقات با مردم و فروش محصولات خود تمرکز کنید. بسته به کسب و کارتان، ممکن است لازم باشد چک لیست را تکمیل کنید: برای مثال، اگر غذای گرم می فروشید، به کاسه، دستمال و چاقو نیز نیاز دارید،

در حالی که برای مد به رخت آویز و آینه نیاز دارید. شما در تجارت خود متخصص هستید، بنابراین تشخیص این بخش را به شما واگذار می کنیم.

غرفه سازی فضای باز

قوانین تجارت خیابانی و صدور مجوز

اگر موانع مجوز برای معامله گران بازار نبود، شروع کار آسان بود. متأسفانه، شرایط لازم برای مجوزها و مجوزهای لازم می تواند از شهری به شهر دیگر متفاوت باشد، و توصیه می کنیم اطلاعات مربوط به نحوه درخواست را به موقع از تیم صدور مجوز در اداره دولتی محلی مربوطه دریافت کنید. قانون دولت محلی تعهدات را برای تاجران خیابانی تعیین می کند و نحوه دریافت مجوزها را شرح می دهد. سایر قوانین مرتبط شامل قانون بهداشت و ایمنی در محل کار، قانون ایمنی مواد غذایی و قانون حقوق مصرف کننده است.

هزینه مجوز به بازار و محل زمین بستگی دارد. احتمالاً باید قبل از تاریخ شروع مورد نظر خود، درخواستی را ارسال کنید. بسته به آنچه که تجارت خواهید کرد، مجموعه ای از گواهی ها، مجوزها و بیمه ها وجود دارد که ابتدا باید آنها را دریافت کنید. شما به احتمال زیاد نیاز به داشتن نوعی بیمه مسئولیت عمومی نیز خواهید داشت.

تجهیزات لازم برای غرفه سازی فضای باز

یکی از مهم ترین مواردی که باید برای دکه های موبایل در نظر گرفت، محافظت از آب و هوا است. برخی از غرفه‌های بازار از چتر استفاده می ‌کنند، اما این چتر تنها پوشش محدودی را از باران یا خورشید فراهم می‌ کند و در صورت وجود چند وزش باد می ‌تواند به یک کابوس تبدیل شود. اگر طیف وسیعی از محصولات را برای نمایش دارید، به یک سایبان باکیفیت و مقاوم در برابر آب و هوا برای غرفه فروش خود نیاز دارید.

برای غرفه فروش شما، ما یک چادر تاشو قابل اعتماد را توصیه می کنیم ما آنها را آلاچیق های پاپ آپ می نامیم. این چادر ساده بازاری دارای روکش برزنتی ضد آب است، می توان آن را در عرض چند دقیقه نصب کرد و سرپناهی فوری ایجاد کرد و همچنین می تواند به سرعت از بین برود. برای محافظت در برابر باد و آب و هوا، آلاچیق را می توان به طور جزئی یا کامل با دیوارهای جانبی بسته کرد.

طیف وسیعی از تنظیمات برای این منظور در فروشگاه آنلاین ما موجود است، با آلاچیق هایی که بدون دیواره جانبی، آنهایی که دارای دو دیوار هستند و سایر تنظیمات دارای مجموعه کاملی از چهار دیوار جانبی هستند. یک غرفه تجاری قابل تنظیم برای مطابقت با نیازهای همه  می باشد.

نکته ما: با حداقل 2 دیواره جانبی، می توانید یک سپر موثر در برابر باد یا پناهگاهی در برابر خورشید ایجاد کنید، و غرفه خود را به پناهگاهی خوش آمد در مواقع هوای شدید تبدیل کنید. نیازی به گفتن نیست که یک طرف آلاچیق شما باید به خیابان باز باشد تا مشتریان بتوانند شما را ببینند. یک دیوار کناری نیمه بلند باز و دعوت ‌کننده است، فضای تبلیغاتی را برای جلب توجه عموم به شما می‌دهد و فضای زیر میز معاملاتی شما را می ‌پوشاند و به شما امکان می ‌دهد کالاها و تجهیزات را دور از دید در خیابان زیر ذخیره کنید.

به طور مشابه، یک سایبان برای آلاچیق شما نیز در روزهای آفتابی یا بارانی یک آهنربای عالی برای مشتری است. مشتریان جذب غرفه بازار شما می شوند و مدت بیشتری باقی می مانند و به احتمال زیاد با شما معامله می کنند. دیوارهای کناری و سایبان‌های نیم ‌قد را می‌ توانید در صفحه لوازم جانبی آلاچیق پاپ‌ آپ، همراه با کیسه‌های شن و وزنه‌های فلزی، برای ثابت نگه ‌داشتن آلاچیق شما در زمانی که گیره‌های لنگر در پیاده ‌رو یا خیابان در دسترس نیست، پیدا کنید.

انتخاب آلاچیق مناسب

اگر قصد خرید چادر بازاری را دارید، می توانید از بین چادرها در اندازه ها، انواع و قیمت های مختلف انتخاب کنید. محبوب ترین اندازه برای غرفه های بازار 3×3 متر است. برای غرفه های فروش کوچک 2×2 متر نیز می تواند مناسب باشد. آلاچیق های پاپ آپ در رنگ های مختلفی عرضه می شوند. با این حال، برای برخی از بازارهای خیابانی رنگ سفید اجباری است. یادآوری خوبی است که با اپراتور بازار در تماس باشید تا بفهمید چادر بازار شما باید چه شرایطی را برآورده کند و اطلاعات بیشتری را که به عنوان یک معامله گر بازار به آن نیاز دارید.

شما می توانید بین یک آلاچیق بازار با قطب های آلومینیومی یا فولادی یکی را انتخاب کنید. آلومینیوم درجه تجاری سبک تر است و بنابراین برای استفاده منظم کمی مناسب تر است. فولاد سنگین تر و قوی تر است. برزنت آلاچیق بازار شما علاوه بر رنگ، نقش مهمی در موفقیت معاملاتی شما دارد. شما یک برزنت سنگین و حرفه ای می خواهید و در هر صورت باید 100% ضد آب باشد تا کالای شما (و خودتان) خشک بماند. ما در خانه چادر طیف گسترده ای از آلاچیق های سنگین سفید یا تمام رنگی را با فریم های فولادی یا آلومینیومی و همچنین برزنت های سقفی PVC یا پلی استر می فروشیم.برای غرفه سازی فضای باز با کارشناسان ما با شماره 02144546883 تماس بگیرید.

پاسخگویی سریع