غرفه سازی فضای باز

5/5 - (1 امتیاز)

برای غرفه سازی فضای باز توجه به چه نکاتی اهمیت دارد؟ اجرای غرفه سازی فضای باز چقدر هزینه دارد؟

شرکت چادر ساز غرفه سازی فضای باز و همچنین اجاره چادر رویداد را با بهترین تجهیزات و مناسب ترین قیمت ها انجام می دهد.

اگر می خواهید در فضای باز غرفه داشته باشید و یک غرفه بازار راه اندازی کنید، و مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، با ما همراه باشید.

علاوه بر تضمین مجوز و رعایت مقررات مربوطه که توسط مقامات محلی شما تعیین شده است، به عنوان یک معامله گر به تجهیزات مناسب نیاز خواهید داشت و باید بدانید که چه انتظاری دارید. مطمئن شوید که برای انواع آب و هوا با یک غرفه پایدار و کاربردی آماده هستید. ما مهم ‌ترین نکاتی را که باید در یک چک‌ لیست مشخص و واضح در نظر بگیرید، گردآوری کرده‌ایم.

اجرای غرفه فضای باز

برنامه ریزی خوب بسیار مهم است، با یک چک لیست دقیق، هیچ مشکلی در روز بازار نمی تواند پیش بیاید و می توانید روی ملاقات با مردم و فروش محصولات خود تمرکز کنید. بسته به کسب و کارتان، ممکن است لازم باشد چک لیست را تکمیل کنید: برای مثال، اگر غذای گرم می فروشید، به کاسه، دستمال و چاقو نیز نیاز دارید.

در حالی که برای مد به رخت آویز و آینه نیاز دارید. شما در تجارت خود متخصص هستید، بنابراین تشخیص این بخش را به شما واگذار می کنیم.

غرفه سازی فضای باز

قوانین تجارت خیابانی و صدور مجوز

اگر موانع مجوز برای معامله گران بازار نبود، شروع کار آسان بود. متأسفانه، شرایط لازم برای مجوزها و مجوزهای لازم می تواند از شهری به شهر دیگر متفاوت باشد، و توصیه می کنیم اطلاعات مربوط به نحوه درخواست را به موقع از تیم صدور مجوز در اداره دولتی محلی مربوطه دریافت کنید. قانون دولت محلی تعهدات را برای تاجران خیابانی تعیین می کند و نحوه دریافت مجوزها را شرح می دهد. سایر قوانین مرتبط شامل قانون بهداشت و ایمنی در محل کار، قانون ایمنی مواد غذایی و قانون حقوق مصرف کننده است.

هزینه مجوز به بازار و محل زمین بستگی دارد. احتمالاً باید قبل از تاریخ شروع مورد نظر خود، درخواستی را ارسال کنید. بسته به آنچه که تجارت خواهید کرد، مجموعه ای از گواهی ها، مجوزها و بیمه ها وجود دارد که ابتدا باید آنها را دریافت کنید. شما به احتمال زیاد نیاز به داشتن نوعی بیمه مسئولیت عمومی نیز خواهید داشت.

تجهیزات لازم برای غرفه سازی فضای باز

یکی از مهم ترین مواردی که باید برای دکه های موبایل در نظر گرفت، محافظت از آب و هوا است. برخی از غرفه‌های بازار از چتر استفاده می ‌کنند، اما این چتر تنها پوشش محدودی را از باران یا خورشید فراهم می‌ کند و در صورت وجود چند وزش باد می ‌تواند به یک کابوس تبدیل شود. اگر طیف وسیعی از محصولات را برای نمایش دارید، به یک سایبان باکیفیت و مقاوم در برابر آب و هوا برای غرفه فروش خود نیاز دارید.

برای غرفه فروش شما، ما یک چادر تاشو قابل اعتماد را توصیه می کنیم ما آنها را آلاچیق های پاپ آپ می نامیم. این چادر ساده بازاری دارای روکش برزنتی ضد آب است، می توان آن را در عرض چند دقیقه نصب کرد و سرپناهی فوری ایجاد کرد و همچنین می تواند به سرعت از بین برود. برای محافظت در برابر باد و آب و هوا، آلاچیق را می توان به طور جزئی یا کامل با دیوارهای جانبی بسته کرد.

طیف وسیعی از تنظیمات برای این منظور در فروشگاه آنلاین ما موجود است، با آلاچیق هایی که بدون دیواره جانبی، آنهایی که دارای دو دیوار هستند و سایر تنظیمات دارای مجموعه کاملی از چهار دیوار جانبی هستند. یک غرفه تجاری قابل تنظیم برای مطابقت با نیازهای همه  می باشد.

نکته ما: با حداقل 2 دیواره جانبی، می توانید یک سپر موثر در برابر باد یا پناهگاهی در برابر خورشید ایجاد کنید، و غرفه خود را به پناهگاهی خوش آمد در مواقع هوای شدید تبدیل کنید. نیازی به گفتن نیست که یک طرف آلاچیق شما باید به خیابان باز باشد تا مشتریان بتوانند شما را ببینند. یک دیوار کناری نیمه بلند باز و دعوت ‌کننده است، فضای تبلیغاتی را برای جلب توجه عموم به شما می‌دهد و فضای زیر میز معاملاتی شما را می ‌پوشاند و به شما امکان می ‌دهد کالاها و تجهیزات را دور از دید در خیابان زیر ذخیره کنید.

به طور مشابه، یک سایبان برای آلاچیق شما نیز در روزهای آفتابی یا بارانی یک آهنربای عالی برای مشتری است. مشتریان جذب غرفه بازار شما می شوند و مدت بیشتری باقی می مانند و به احتمال زیاد با شما معامله می کنند. دیوارهای کناری و سایبان‌های نیم ‌قد را می‌ توانید در صفحه لوازم جانبی آلاچیق پاپ‌ آپ، همراه با کیسه‌های شن و وزنه‌های فلزی، برای ثابت نگه ‌داشتن آلاچیق شما در زمانی که گیره‌های لنگر در پیاده ‌رو یا خیابان در دسترس نیست، پیدا کنید.

انجام غرفه سازی فضای باز

اگر قصد خرید چادر بازاری را دارید، می توانید از بین چادرها در اندازه ها، انواع و قیمت های مختلف انتخاب کنید. محبوب ترین اندازه برای غرفه های بازار 3×3 متر است. برای غرفه های فروش کوچک 2×2 متر نیز می تواند مناسب باشد. آلاچیق های پاپ آپ در رنگ های مختلفی عرضه می شوند. با این حال، برای برخی از بازارهای خیابانی رنگ سفید اجباری است. یادآوری خوبی است که با اپراتور بازار در تماس باشید تا بفهمید چادر بازار شما باید چه شرایطی را برآورده کند و اطلاعات بیشتری را که به عنوان یک معامله گر بازار به آن نیاز دارید.

هنگام طراحی غرفه های نمایشگاهی در فضای باز، در صورتی که شرکت یا برند شما حامی یک رویداد در فضای باز باشد یا در یک نمایشگاه در فضای باز ارائه دهد، غرفه نمایشگاهی که برای استفاده در فضای داخلی طراحی شده است گزینه مناسبی برای کسب و کار شما نخواهد بود. مهم است که به یاد داشته باشید که رویدادها و نمایشگاه‌های فضای باز در شرایط بسیار متفاوتی نسبت به همتایان داخلی خود برگزار می‌ شوند. وقتی از بیرون به آن نگاه کنید، یک غرفه نمایشگاهی که در داخل یک مرکز همایش چشمگیر به نظر می رسد ممکن است تأثیر زیادی نداشته باشد.

  • غرفه نمایش سنتی را جایگزین کنید

به عنوان جایگزین، از موقعیت مکانی به نفع خود استفاده کنید. در غرفه توقف نکنید سه نوع رویداد در فضای باز، نمایشگاه های سیار و نمایشگاه در نمایشگاه های فضای باز مخصوص صنعت، سه نوع متداول رویدادها و نمایشگاه های فضای باز هستند. استخدام خدمات شرکتی با سالها تجربه در طراحی غرفه های سفارشی در فضای باز، بهترین راه برای اطمینان از تأثیر مثبت برند برای رویداد یا نمایشگاه آینده شماست.

  • تجربیاتی که در فضای باز بهتر کار می کنند

چنین رویدادهایی شامل مسابقات بسکتبال سه به سه و همچنین جشنواره های موسیقی زنده و سایر رویدادهای ورزشی و تناسب اندام است. حتی اگر نمایشگرهای حمایت ‌شده فردی و مناطق فعالیت کوچک ‌تر تنظیم شوند، رویداد اصلی معمولاً حول یک مرحله اولیه با نمایشگرها و یک سیستم صوتی متمرکز می‌شود. رویدادهای فضای باز معمولا در فضاهای باز بزرگ برگزار می شود. می توانید از رویدادهای فضای باز از منزل برای گسترش مخاطبان خود فراتر از شرکت کنندگان در کنفرانس و جذب عابران از عموم مردم استفاده کنید. شرکت کنندگان می توانند در هوای آزاد فعال و پر شور شوند.

عوامل زیادی در برنامه ریزی یک رویداد در فضای باز نقش دارند. از پیدا کردن یک مکان تا طراحی غرفه های نمایشگاهی در فضای باز، رزرو استعدادها و هماهنگی های سفر، برنامه ریزی و هماهنگی زیادی لازم است. متخصصان مدیریت رویداد را استخدام کنید که می توانند تمام جزئیات و تدارکات را اداره کنند.

  • نمایشگاه در حال حرکت

اگر می ‌خواهید ارائه خود را در جاده‌ها انجام دهید، نمایشگاه موبایلی را در نظر بگیرید. تریلرهایی که می توانند به هر نقطه از کشور سفر کنند، با نام تجاری شما که به طور برجسته بر روی دیوارهای بیرونی نمایش داده می شود و کل نمایشگاهی که در داخل آن قرار دارد، شگفتی غیرقابل انکاری را به کمپین های بازاریابی شما اضافه می کند. در هر کجای دنیا، تریلرهای موبایل می‌توانند بیرون بیایند و باز شوند تا فوراً مکانی برای یک رویداد با حداقل تنظیمات ایجاد کنند. یا، نمایشگاه شما می تواند در خود تریلر قرار گیرد. این کاملاً به شما بستگی دارد که چقدر می خواهید پیشرفت کنید. می توانید با طراح نمایشگاه خود برای ایجاد یک پاپ آپ کار کنید. اگر می‌خواهید بزرگ شوید، می‌توانید یک تراکتور تریلر اجاره کنید تا کل نمایشگاه سیار را حمل کنید. یا شاید بخواهید کار خود را در یک ماشین سواری، بامزه یا ون نمایش دهید. امکانات در این مورد تقریبا نامحدود است.

هر کسب و کار یا مکانی را می توان با یک نمایشگاه سیار هدف قرار داد. طراحی غرفه های نمایشگاهی در فضای باز موبایل شما می تواند به عنوان تبلیغات 24 ساعته برای برند شما با دیوارهای تریلر دو چندان شود. وقتی نوبت به نمایشگاه های موبایلی می رسد، بازدیدکنندگان در پیام برند شما غوطه ور می شوند زیرا وارد یک ساختار کاملاً بسته می شوند. پیام برند شما می تواند در یک محیط کنترل شده با یک غرفه نمایشگاهی سیار ارائه شود و استراتژی بازار شما می تواند از لحظه ای که وسیله نقلیه شما بلند می شود ارائه شود.

  •  نمایشگاه در فضای باز برای یک صنعت خاص

برای برخی از صنایع و بازارهای خاص، نمایشگاه در فضای باز یک گزینه عالی است. به عنوان مثال، راه اندازی غرفه های نمایشگاهی تجهیزات سنگین کشاورزی در فضای باز بسیار ساده تر خواهد بود. به عنوان مثال، ATV ها بهتر است در فضای باز نمایش داده شوند. برخی از صنایع با مضمون فضای باز، مانند شکار یا پیاده روی، ممکن است برگزاری نمایش های خود را در فضای باز طبیعی تر و شهودی تر بدانند. وقتی صحبت از نمایش‌های فضای باز به میان می‌آید، می‌ تواند وسوسه‌انگیز باشد که فرض کنیم همان غرفه نمایشگاهی که شرکت شما در داخل خانه استفاده می‌کند به همان خوبی کار می‌ کند.

  • چه زمانی وب سایت شرکت خود را طراحی کنید

اگر می خواهید یک نمایش واقعا منحصر به فرد داشته باشید، وقت آن است که در غرفه ها یا رویدادهای نمایشگاهی در فضای باز سفارشی سرمایه گذاری کنید. بهتر است از طراحی غرفه های نمایشگاهی در فضای باز سفارشی برای چندین رویداد در فضای باز استفاده کنید. داشتن یک طراحی سفارشی می تواند به ایجاد لحن و بیان کل داستان برند شما در طول کمپین کمک کند. اگر رویداد شما یکبار است، اجاره سفارشی را در نظر بگیرید.

وقتی نوبت به برنامه ریزی یک رویداد در داخل یا فضای باز از منزل می رسد، بدون توجه به نوع رویداد، می خواهید در اسرع وقت شروع کنید. اگر بتوانید آن را تصور کنید، می توانید آن را بسازید. طراحان غرفه های نمایشگاهی سفارشی می توانند به شما کمک کنند تا رویای خود را زودتر محقق کنید اگر چشم انداز دقیقی داشته باشید.

شما می توانید بین یک آلاچیق بازار با قطب های آلومینیومی یا فولادی یکی را انتخاب کنید. آلومینیوم درجه تجاری سبک تر است و بنابراین برای استفاده منظم کمی مناسب تر است. فولاد سنگین تر و قوی تر است. برزنت آلاچیق بازار شما علاوه بر رنگ، نقش مهمی در موفقیت معاملاتی شما دارد.

شما یک برزنت سنگین و حرفه ای می خواهید و در هر صورت باید 100% ضد آب باشد تا کالای شما (و خودتان) خشک بماند. ما در خانه چادر طیف گسترده ای از آلاچیق های سنگین سفید یا تمام رنگی را با فریم های فولادی یا آلومینیومی و همچنین برزنت های سقفی PVC یا پلی استر می فروشیم.

برای غرفه سازی فضای باز با کارشناسان ما با شماره 02144546883 تماس بگیرید.

پاسخگویی سریع